Hehehe...

Jag har en plan...

Den är topptusentunnor hemlig men lyckas jag så kommer ni märka det annars så är det bara jag som märker om det går sådär:P

Har nu oxå efter noga eftertanke slutligen kommit fram till listan...den med saker som jag gillar sådär ljummet med mig själv....so here it goes utan egentligen någon speciell inbördes gillande ordning:

1. Magen (insidan alltså, once you get an ulcer it just won´t leave you alone...)
2. Magen (utsidan denna gång, tja...gubbmage...kul...jag är ju så sjuuuuukt vältränad innerst inne...seriöst alltså)
3. Ryggen ( den häääärliga smärta som höll på att driva mig till vansinne för ett par år sedan är tillbaka...naprapaten nästa)
4. Ryggen (hur kul kan det vara att se ut som vargmannen tror ni....Huh!?)
5. Lillfingrarna (okej dem ogillar jag egentligen inte de har sin charm men är likväl en såndär defekt så de får vara med ändå)
6. Korvfingrarna (efter att ha jobbat som kock i snart tio år börjar jag undra om det nånsin ska sluta knaka i dem o om de nånsin slutar lukta lökhack)
7. Dubbelhakan (jodå den sitter där..bra kompis med gubbmagen har han blivit oxå...)
8. Virvlarna (de i skallbotten alltså, trodde ju de första ca 20 åren att jag inte kunde ha något annat än snagg men med assistans från väldans talangfulla frisörskor har det blivit lite styrsel iaf...tills det börjar bli lite långt vill säga o det ser ut som jag går med pälsmössa dygnet runt...)
9. Hälarna (jupp...en riktig överraskning....men oftast när jag kommer hem från jobb eller från att ha stått upp överhuvudtaget så gör de så ont, så ont, så ont...)
10. Snoken (näsan alltså...denna snorkoloni som jag för varje år i pomperipossa stil tycker växer ytterligare ett par centimeter ut från moderskeppet...)

Bubblare: Det är klart att det i övrigt även finns andra saker o ställen på kroppen som man skulle önska var både större o mindre...så kan ju ni dra era egna slutsatser....

En dag kvar på denna vecka nu bara...micket skönt...veckorn rasar iväg o snart är sommaren över oss i full prakt...GÖTT...säger jag:)

Har en gäst nere på mitt jobb(flera iofs) men just den här börjar krypa under skinnet på mig...börja kännas roligare att sitta fast med pungen i ett skruvstäd än att servera honom...Gaaaah...Tänk service Anders...kunden har ALLTID rätt...my ass...

Nähä nu blir det diskáttack...kul...verkligen...jättekul.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0