HA!...färdig...

Det trodde ni inte va!?;)
Städat, diskat o plogat bort alla drivor med kläder..lätt smånöjd med mig själv..blir ju som terapi när man bara gör det en gång i...eller varannan..månad:P

Börjar tro att det är ett omen att varje gång jag sätter en fot i köket så drar min Homer Simpson kapsylöppnare igång med "Aaaah beeer...glugg,glugg,glugg...yes ooooh yeeees"....nåväl jag kan väl hålla ut ett litet tag till iaf...elller:P

På önskelistan just nu står:

1.Antagningsbesked
2.Sommar
3.Laptop
4.Digitalkamera
5......att få ligga lite...kanske...

Så om nån kan hjälpa mig med mina önskningar tar jag taxamt emot donationer.....Obs! Punkt fem endast kvinliga donatorer:P

Längtar gravt tillbaka till London....Royal National Hotel pleease...Tuben, The Gunner ett subway runt varje hörn...typ...Lååååånga sov mornar, Soho, Planet Hollywood, lunchfylla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0