Extreme...

Ja jävlar en sån helg...
Blev en sjuuuuukt kul dag igår, kom iväg till sthlm ungefär två-tre timmar efter ordinarie avresetid men det gjorde nada från det vi satt oss i bilen fram tills sängdax vid två snåret i natt var jag ett enda stort leende o ett gapskratt, blev ett varv på stan som resulterade i att samtliga kom därifrån med shoppingpåsar (föga överraskande i vissa fall;)), lunch i Kungsan med en galen italienare som stod o tjoade i köket..längtade nääääästan tillbaka en stund där:P...En färd ut till Djurgården o grymt flyt med en parkeringsplats senare...så styrde vi stegen mot Grönan o de väntande åkattraktionerna..som jag för övrigt var helt övertygad om att de skulle ta livet mig..Efter en uppvärmningsöl(det är väääääldigt viktigt med uppvärmning) så blev det Bergis med påfölande gapflabb åt kort från turen:P....sen så var det då dax för tur ett i Extreme men jag kände mig inte uppvärmd o valde att avstå med löftet att "åka den senare" så det blev mer Uppvärmningsöl med Mango o filmning av tjejerna när de åkte o jag stod där med värkande magsår tänkandes att det här går aldrig...Några karuseller, ett lustig hus och en öl plus lite sprit senare så hade jag dock lovat att "lite senare" var nu! Så på darriga ben gick vi bort mot den o efter en bra stunds köande med mig i nervös koma kom då stunden...när jag var övertygad om att jag skulle kliva åt isdan..MEN...rätt vad det var så satt jag där fastspänd o fick mitt livs jävla åktur, hur kul som helst o jag är så jävla glad att jag inte harade o fegade ur som vanligt, det var ren eufori efter den o efter en tur till i bergis så styrde vi kosan hemåt med Tove som superb chaufför o övriga passagerare som ölsvampar:P

Blev en sväng till hamnmagget vid hemkomst med påföljande rockning av röv till Yellow Mike...jävlar vilket ös..det var som ett gympingpass i en öldoftande bastu:)

Bidde en sån häääälig lunch från Subway idag..det är gött med sthlms turer;)

Nä lite självdöd o uppkrypning på soffan nu sen är det bara att börja brottas med nästa vecka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0