Ett besök på akuten senare....

Jo däe hamnade jag sent om sider igår kväll tillsammans med min sidekick/luckycharm som fick mig att brista ut i skratt attacker som gjorde att jag trodde bröstet skulle spricka men du höll mig vid gott mod o jag är ohyggligt tacksam att du följde med mig, tack älskade vän!

Visade sig efter diverse EKG, blodprov, kroppshårsrakning o allmänt gnäll från min sida att pumpen var helt okej så efter en god timme plus minutrars väntan fick jag beskedet att det gick bra o åka hem o att komma tillbaka för röntgen om inte smärtan släppte...den har inte släppt helt men idag har den isolerats mera till ett ställe o känns betydligt bättre, känns mer som en inflammerad muskel...eller dylikt:P
Så efter alltför några timmars sömn var det på`t igen på jobbet med min ständiga nemesis pannkakan allestädes närvarande denna torsdag från helvetet...

Kommer inom kort att publicera en tio i topp lista med saker som är fel med min kropp, så håll utkik efter den det blir braaaa läsning:P...kan ju ge er en liten teaser o nämna lillfingrarna;) (Lökis request)....

Jag vet inte om det är jag eller jag i kombination med mina utflugna vänner som är dåliga på att höras av men nu nalkas sommar o det är dax att tas tag i så hör ni tassande(klampande) ljud i trappen...beware....då är The great big blekfet på ingång...


Helt groggy i pallet efter en stunds knoppande på soffan framför TV4:s underbara eftermiddags sitcom utbud...lifesaver för oss som inte riktigt orkar vara kvar på jobbet så länge vi borde...


Hoppar det här med träning idag tar en dusch lite kvällsmat o så kanske,kanske en tidig gonattsaga idag...


Fridens liljor!!


Kommentarer
Postat av: Jaymzh

Akutens hjärtobservation - förstklassiga faciliteter! Fantastiskt skönt att höra att du inte har några fel på pumpen. Resten av obehagen släpper nog ju mer sommar det blir om jag känner dig rätt, du har alltid trivts bäst någonstans mellan juni och augusti.
Annars är det kaffe intravenöst och böcker staplade som torn mot herran här uppe. No peace for the wicked!
Respekt

2007-05-25 @ 09:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0