Andningshål och 1.4....

Igår kväll  var det så hemkomst efter den första delen av semesterveckan. Blev trevliga dagar i sthlm med en skrattfest utan dess like på Big Comedy på söndagskvällen:)
Så bar det av till Uppsala o underbara vänner där, som ni sett blev det en alkoholfylld o väldans trevlig dag som avslutades med snarkparty deluxe o bortskrämd rumskamrat...f´låt Lökis...Var en go bakisdag igår med myckna skratt o soffhäng med en rejält svullen Hairy Belly som sällskap:P Kröp till kojs nån gång rumt midnatt o slog upp de klarblå(rödsprängda) runt sju imorse..det här med sömn är väl ändå sjuuukt överskattat:P Går mer eller mindre omkring som en zombie idag vet inte riktigt vad det är med mig:P...abstinens kanske:P....

Efter några turer på stan i mobilstrulets tecken stannade jag så till vid grytet för att se om nåt högskoleprov resultat dykt upp...o se på faaaaan....där låg det..kuvertet jag väntat på...hjärtat slog några extra slag o efter några raska språng ut till bilen igen satt jag sådär med resultatet...har inte riktigt fattat det än....men tydligen så är jag rätt smart...efter någar sekunders förvirring stod det nämligen klart att jag skrivit..*trumvirvel*...1,4.....känns helt skumt..trodde aldrig det skulle gå så bra..det är 0,5 över landssnittet o det gör förmodligen att jag är relativt säker på en plats på min utbildning...ska inte ta ut något i förskott men för helskotta jag är inte så dum som jag ser ut tydligen;)

Imorgon bär det av till london ska bli så jävla skoj!!!
Ett jättergrattis till Fredrik o Marie som fick en son inatt, skickar massor med kärlek åt erat håll:)

Herr Zombie ska nu bege sig till the tvättstuga igen o sen försöka sig på något slags packning o en tripp till nävekvarn minsann!
Om den här magvärken skulle släppa nu så skulle jag nästan kunna bli på gott humör igen....

Ett Hughmungo stort tack till min egen finne oxå det här hade inte gått utan dig o jag vet att det kommer att gå helt underbart bra för dig med!!!!  Älskar dig vännen:)

Kanske skulle kunna börja tro på sig själv nu...hmm..ska tänka på saken;)

Pussar o kramar till alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0