23.00......

Typ fem timmar kvar till uppstigning nu o det väntande flyget:)

Nog för att jag lär vara trött när vi kommer hem men jävlar vad det här kommer ge mig energi till att palla med jobbet fram till semestern:)

Magen o kroppen har jävlats hela dagen men det är förmodligen inget som lite spritfrukost kan bota..hahaha...:P
o om ni oroar er för nivån på mitt alkohol intag kan jag lugna er med att det får bli en torr period efter hemkomst...LOVAR!!!
Jag är ju tydligen inte arton längre men vill faen inte gå o gräva ner mig för att trettioårs dagen nalkas, ska ju för bövelen bli student nu så det lär ju bli några minus i vuxenpoängs korgen där;)

Nåväl åter till slutförandet av packning!!
Får se om mobilbloggandet funkar i utlandet annars avläggs rapport vid hemkomst:)

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0