Varför...

...i Helvete fungerar aldrig studera.nu när jag ska in där för...Huh????

Skulle kunna ha haft en bra mycket bättre uppladdning än det här inför provet men vad gör man...får försöka använda grinigheten o irritationen till något positivt o skriva ett sjuhelvetes prov imorgon..brukar ju trots allt göra mina bästa matcher i fotboll när jag är på det humöret så helt negativt är det kanske inte...eller!? Den som lever får se!

Efter genomgång med Masken igår skingrades några av farhågorna iaf men tvivlen runt mattedelen o statistiken kvarstår...ska inte stressa upp mig..men ärligt hur jävla lätt är det att inte göra det när man inte suttit i skolbänken på nio år!?!?

Blev en snabbsväng till Sthlm på sen eftermiddagen en öl på T.G.I o sen runt en liten sväng i affärer..fortfarande ingen keps dock:(

Blev av med Monchichi frisyren igår oxå, gött med frisörskor som kan ställa upp med kort varsel:) Lite skäggtrimm oxå så nu ser jag ut som en människa igen...typ....Norpan imorgon ska bli stenkul lär väl däcka vid åttatiden dock efter prövningarna under dagen:P

Vet att jag borde sova nu o ha en fräsch hjärna imorgon bitti men vad gör man när en kvarts miljard tankar far genom skallen på en i ljusfart!?...Morfin...kanske....eller...?

Nåväl håll en tumme för mig vänner för det här kan gå hur som helst........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0