Såååå...

Fredag kväll alltså...
Kalas avklarat, samkväm avklarat, film med Tall o mango avklarat....
Idioter på O´learys avklarat...
Nog för att Broman blir högljudd men den jävla idioten som skulle ge honom på truten för att han stöttar sitt lag borde bannlysas från sportbarer, kräk!

Jag hoppas så hårt att det blir något av morgondagen, att det inte blir en av dessa mängdfyllor som slutar på samma vedervärdigt tråkiga sätt som vanligt!!!! Ska verkligen försöka att hålla mig på fem öls Anders nivå imorgon, det är den trevliga, charmiga, goa Anders sidan som inte blir dräggfull o bestämmer sig för att beställa en drink till..han ska stanna hemma imorgon bara den trevliga varianten som får följa med ut!!! Förmodligen väldans uppskattat bland vänner o bekanta oxå!!

På den här platsen har det den senaste kvarten stått en massa olika rader men inga av dem har känts helt rätt..det går helt enkelt inte att sätta ord på det just nu hur gärna jag än vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej nu ger jag faaaan upp...inge kul just nu...

I guess now it´s time for me to give up..I think it´s time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0