Oro...

Det sliter o drar i mig en känsla av obehag sprider sig i hela kroppen...
Är det något jag gjort, sagt, har det hänt nåt jag inte känner till....vill inte lägga mig i om det inte är något jag har med att göra o allt handlar ju faktiskt inte om mig men den finns där ändå..oron...shit vilken dramaking...queen....whatever...jag är...
Problemet ligger hos den lilla gubben i mig det är han som styr över de här känslorna o som hugger i min magsäck med sin rostiga sabel.....
Jag vill så väl men förvandlas (åtminstone som jag känner det) till ett klängigt monster som jag kan förstå att folk tröttnar på....

Har inte hört något mer från grabbarna på hela veckan efter födelsedags "incidenten"...blev jävligt besviken o det kanske är som Robin en gång sa att jag är långsint..men fan det svider när ens äldsta vän glömmer en på det här sättet o det känns inte som jag hela tiden ska behöva ta första steget mot försoning...eller?????????

Ansökningspapprena dök upp igår oxå...hmmmm...det känns så sjuuuuuuuukt far out att jag..lilla (nåväl) jag...ska ta det störat klivet i mitt liv o faktiskt anta den här utmaningen..jag vet jag måste komma in nånstans först..men ändå..jag måste sätta fart med allehanda meritförteckningar, betygskopiering, högskoleprov o annat pyssel som ska styras upp innan den 14 april...jeeeeeez...men grundkänslan i det här är positiv, spännande, pirrig, nyfiken, vetgirig....FUCK YES..det känns iaf bra!!!!

Efter det lilla sammanbrottet i veckan på Lökis soffa så finns det fortfarande en hel del där uppe som måste få komma ut..som ska få komma ut..men kontentan har varit en betydligt nyttigare vecka än på bra mycket länge, inga chips o hör o häpna en hel hög med träning..är lite mör i låren idag o det känns rätt så gött faktiskt..

En dág som började med ett fint god morgon meddelande om att jag klarar precis allt som jag tar mig för o som har förflutit så sakteliga med studieplaner o allmänt lugnt tagande avslutas med en självömkan o oro...TA DIG FÖR FAN I KRAGEN ANDERS...annars går du under, sluta larva dig nu Barba o ta inte dig själv på så jävla stort allvar....BAAAAAAAAH...ny dag i morgon o nya tankar!!!

Kryper in till mina fantasifoster i skrubben o slår ihjäl några timmar med vad som förhoppningsvis är sömn...Gonatt alla, tycker om er även om jag är en pain in the ass vissa dar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0