Nu är jag såååå trött...

Klappar snart ihop tror jag..är riktigt degig i huvet nu, har varit en lång dag med mycket att pyssla med, blev ju inget sportande förut..eller jo iofs så blev det ju bowling..jag vann så klart:P..Jeppa du har inte en chans mot mig!
Blev lite käk på rhodos sen, souvlaki o tzatsiki, helt okej käk o kul att sitta o snacka med Jeppa..är imponerad av karln han har blivit en såndär riktig vuxen..något jag borde prova på?..eller nääää inte än!!
Hoppas du får jobbet gubben tror det skulle passa dig fint!

Ska krypa ner i fosterställning o kila fast mig i badkaret nu o få bort resterna av dagens lukter..känner en viss antydan till bowlingsko nu oxå blandat med de tidigare nämnda dofterna:P..så får det bli en skööööön dusch o sen krypa till sängs o sen upp o hoppa vid femsnåret igen...Whoppeeeee...

Sov gott alla!


Om limpan oxå är slut vad får man äta då......?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0