Heeeeeeeeelg!!!!!!!

Efter en arbetsvecka som aldrig ville ta slut o ork som tröt så är det nu äntligen helg...
Precis kommit ur vad som kan ha varit världens längsta dusch o nu efter en allmän genouppfräschning av kroppen så skulle jag väl egentligen kunna gå o lägga mig o sova gott ända till måndag..but hey where´s the fun in that!!!!
I afton blir det födelsedagskalas hos kuselin o sen vidare en sväng till O´learys för samkväm med vänner..blir dock en tidig kväll o laddning inför en förhoppningsvis skoj lördag..tvättstuga imorgon oxå...gaaaah...hatar att glömma sånt:P

Mindre roligt är oxå att ena framrutan på bilen blivit sepe...den går som liksom inte att rulla upp ibland..är väl okej så länge det inte är 25 minus grader, snöstorm eller spöregn men vädret i det här landet är ju inte direkt soklart:P
får slita o dra o svära mig blå men till slut så fick jag upp det, nu ska jag bara komma ihåg att inte veva ner det helt igen...mmm just det jag Anders"guldfisken" Sävström ska komma ihåg något...LYCKA TILL!!

Vem är det förresten som har bestämt att det ska gå så himla fort när man rakar av håret o sen ta sjuuuukt lång tid när det ska växa ut igen!? Va, vem?? vill ta ett snack med den människan för nu vill jag ju ha något slags frisyr igen, inte behöva gå med keps i tre månader bara för att jag ser ut som plupp i skallen:P

Nåväl..in i dimman kamrater!!


Kommentarer
Postat av: Piff och Puff

HEEEEEEJJJJJ! hej babe! länge sen!!

2007-03-16 @ 22:08:15
Postat av: Richie

Han som bestämt det här med håret är inte så klippsk ska du veta, ta exempelvis att han har placerat en sekretutsöndrande tingest OVANFÖR munnen... och dessutom satt fanskapet uppochner.
Puss

2007-03-16 @ 22:10:43
URL: http://richies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0