FRUSTRATION!!!!!!!!!

Efter tre misslyckade ifyllningsförsök sittr jag nu här med ett formulär kvar till pluggansökningarna, ett dåligt omen kanske?? Skulle inte tro det va!! Bara jag som är så spepe borta i huvet..guldfisken har checkat ut o hjärnan har bara mobilsvaret på!
Så tänkte jag ju gå in på hemsidan o kolla om det är något speciellt jag glömt till just min utbildning, vad händer då, jo jag hittar inte ens utbildningsjäveln..spårlöst borta eller jag som är förvirrad!? Söker mig iaf i min desperation vidare mot studera.nu och självklart funkar inte den sidjäveln....VARFÖR ÄR ALLT EMOT MIG!!!!

Måste få ordning på det här nu har lovat (iofs mest bara mig själv men ändå) att jag ska ha skickat in det innan veckan är slut o det innebär att jag måste om jag fattat det rätt, vilket inte är troligt, skriva ett personligt brev och fippla med massa andra papper..de visste jag ju iofs om från början men nu är det storm i guldfiskskålen så då räknas dem in oxå:P..

Vet inte var mitt huvud befinner sig just nu men det funkar inte som det ska iaf...hade ju för faen svårt att förstå mig på ironi igår..Hallå, JAG svårt att förstå ironi..jag ÄR ju för fan ironi....
Ingen TV heller men det kanske är lika bra att vila de få hjärnceller som fortfarande är vid liv så det kanske inte gör någon skada men det vore ju tiptop om något slags hyresvärd kunde ringa tillbaka eller svara på ett mail eller så..men bor man i huset som digital-TV glömde så ska man väl inte räkna med alltför mycket:P

Var iaf grymt skönt att komma hem till en nystädad lägenhet, blev duktigt bortluurad o överraskad där..jättetackokram lökis ..o jag svär dyrt o heligt att köpa ny dammsugare:P

Tänkte ta det allmänt lugnt idag men nu måste jag ut o rensa skallen innan den exploderar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0