Frustration...

Det bara kryper i kroppen på mig, vill så mycket men det blir så lite!
Tack för igår vännen o för att du inte ger upp, du vet bättre än någon i min omgivning hur det känns o det är skönt att du lyssnar, näsknäpper, analyserar o sparkar mig i röven när det som bäst behövs. Finns så mycket därinnen som behöver komma ut o gårdagen var iaf en början.

Hade en kul fredag hos Peter o lillen, mycket garv o skönt grabbigt snack, sen var det några vändor sprit taxi med två underbara damer, människor som får en att skratta o le inombords så man kan spricka:)
Lördagen blev sen en smula konstig, hamnade på O`learys i min ensamhet på eftermiddagen, (dumfan som jag är följer jag ju inte med på kryssning:P) blen några timmars fotboll o hockey o en o annan öl...go figure...Hem till Henke en snabbsväng o sen hem o byta om lyssna på lite Lundell o knäcka en öl..eller två..till, sen iväg till Franssons för en... ja vad ska man kalla det.."intressant" kväll..var gött att sitta o snacka med boysen iaf o få klarhet i lite saker! Det bar iväg till fika sen o efter visst tjat från herr Sävström till slut oxå O`learys...BIG MISTAKE...så sugande jävla tråkigt, blev en stund vid black jack bordet o några hundralappar fattigare...promenad hem genom ett grått o öde Nyköping lite mer Lundell o begrundande o lökis saknande sen några timmars sömn innan verkligheten av söndag hann ikapp mig...blev söndag middag med päronen o mjältspräckande mess från kryssare som det sedan oxå blev hämt av vid bussen, dagen avrundades med mag o huvudplågor samt en gnagande oro över något som inte är men när jag mår så här ändå för för mig att det är!? Knepigt va..you bet..då skulle ni ta en tur i den sävströmska kolan just nu där kan vi snacka labyrint:P

Avslutar med ett litet "note to self"..Gå ALDRIG på en sån där jävla diet igen, det kommer bara tillbax o biter dig i röven så du har bitmärken i evigheters framöver!

Slut på chipsandet nu iaf, tack för den Darth:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0