Fjärrkontroll på rymmen....

Dag 3 av sjukfrånvaron...av någon mystisk anledning gav sig min fjärr till tv:n ut på äventyr igår, kan även ha blivit kidnappad eller rymt tillsammans med en lunga o även fast jag är fast i tre kanals helvetet är det irriterande som satan att behöva resa på sig..bekväm, jag...näääärå....Blev iofs mycket tack vare detta faktum en hel del läst i boken om Bono idag(du får snart tillbaka den lökis;))en sjuuuuukt fascinerande människa som hur stor han än blivit aldrig glömt sina rötter o som oxå uttnyttjar sitt kändisskap o status till något gott!

Boken inspirerade oxå till vad jag tror blir min nästa tatuering en rad från bibeln som jag tror att jag ska översätta till latin eller hebreiska o sätta mellan axlarna, vad det är för rad får ni veta när jag bestämt mig helt för att det blir den..

Är annars så överjävligt seg o trött i kroppen att jag skulle kunna sova en vecka o ger sig inte de här jävla magsmärtorna med sig snart så får det bli en sväng till farbraor doktorn igen så får han amputera hela magen!
Skämt åsido så ska jag iaf inte vara lika envis som förra gången för vi vet ju hur det gick o dit vill jag inte tillbaka till...är i övrigt sur som satan på att jag inte kommer in på sajten för att beställa ansökningspapper till höstens plugg..fick blodad tand idag! Jag ska göra något bra av det här, jag ska, jag ska, jag ska, jag ska!!

Nu ska jag bege mig av till mitt hemliga kabeltvtillhåll o njuta av obegränsat med blandad bra o dålig tv det sägs även att det finns fjärrkontroller där..Wohooo:)

Kabeltv here I come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0