Fjärren återfunnen....

Det är ju såklart toppen att jag hittat fjärrkontrollen igen...problemet nu är ju bara att själva tv:n inte funkar...nog för att jag bara har tre kanaler men ändå!! De försvann vid lunch i söndags så om någon har sett dem kan ni gärna höra av er jag finns på 0155-TVNARKOMAN...

Behöver dock inte vara helt negativt med tv bortfall, har blivit fem dagar i rad på gymet med kulmen när jag sprang en mil igår:P Så jävla skönt men lite mört i benen idag så jag nöjer mig med en liten prommis i aftonens underbara väder..våren är här och jag älskar det, åker redan runt med rutorna nedvevade på blå faran:)

Tog enliten nostalgi tripp ned till restaurangskolan idag..jeez..det var inte igår man var där o man inser att det var ett tag sen man gick ut när man knappt finns med i data systemen.."hmm..jag kan inte hitta dig här i datorn..får kanske gå ner o leta i arkivet"...ARKIVET...herregud det är jag o X-files som ligger därnere...till slut dök jag iaf upp idatorn o betygen blev utskrivna, nu ska det bara styras upp med mina meriter, som faktiskt blivit en del genom åren, o så måste jag få betygen påskrivna anmälan fyllas i..men sen är jag good to go:) får se om de vill ta emot mig oxå!!??

Rullade ca 500 köttebullar till lunchen idag..kul jobb..NOOOOOT..men det är ju jag som skriver menyn så det är ju bara o skylla sig själv:P Men de var populära iaf o det värmer, sålde bra med lunch idag o många uppskattande röster från gästerna:)

Borde väl med hänsyn till mage o annat skräp inte krypa på alkoholen i helgen men det verkar bli svårt att hålla sig borta.....okej det är väl inte såååå jävla svårt men jag känner för att gå ut sådeså....dessutom är det ju St Patty`s på lördag o jag liksom alla whiskey älskare världen över borde ju få en helgdag när självaste skyddshelgonet till den ädla dryck ska firas..eller??;)

Ni vet väl varför Gud skapade Whiskeyn...så att inte irländarna skulle ta över världen..Hahahahahahaaarkel....ett lika dåligt som gammalt skämt:P

Nåväl imorgon e en annan dag! Puss å kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0