En dag som vilken som helst...

Jag älskar vårsolen..dra på sig glajorna, veva ner rutan, cruisingmusik o så bara åka o känna det vår varma vind draget..det är tamejfan kärlek det!

Blev minsann en löptur igår oxå, piskade mig själv oppeby o tillbaka..eller piskade o piskade jag har så mycket spring i benen just nu att jag börjar misstänka att jag är lite lätt hästmuterad...
Fick goda nyheter från högskoleverket idag så nu ska papprena vara iväg innan veckans slut...gåshud...

Kanske inte verkar så märkvärdigt att börja plugga men alla ni som känner mig väl vet att det här är ett enormt stort steg för mig, har ju sen jag gick ut gymnasiet..för snart nio år sedan..hävdat att jag minsann aldrig kan sätta mig i skolbänken igen att jag tappat mitt läshuvud o yaddayaddayadda...Men nu känns det så rätt och som att det är det här jag gått o väntat på att få göra i några år utan att riktigt veta om det själv..o så ett stort tack till er som tror på mig och pushar mig till att tro att jag klarar det här..speciellt ni två, ni vet vilka ni är, lökis o ¨masken det är grymt sköntmed smarta vänner som får en att tro på sig själv o på sin förmåga..Ni är värda all min respekt o beundran!

Hade tänkt mig en rejäl sväng på gymet idag men med det här vädret så känns det bättre med lite utomhustid så det får bli en rejäl bensträckar promenad istället!

Dagens ord är arne..kanske mer ett namn än ett ord men iaf..


Kommentarer
Postat av: Lökis

I brist på arne får man äta limpa!

2007-03-14 @ 19:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0