Borta med vinden....

Vilken jävla skräpdag...eller?
Hela förmiddagen var ett enda långt kaos i huvud o kök med földen att jag för första gången sen kockdagis faktiskt fick slänga mat...det ska inte behöva hända men det är något visst med de dagar då jag serverar rotmos..hmmm rotmosets förbannelse..låter som något Hitchcock skrivit:P..i alla fall så smakade i mitt tycke inget som det skulle o allt kändes som det gick emot mig o självklart så väller det in folk från när o fjärran o jag bara står där o väntar på att bryta ihop i en hysterisk gråtattack efter alla gäster som kommer att gnälla o skälla på mig och så....ingenting!?...inte ett gnäll...folket tyckte om det och jag förstår ingenting!!??

Fick ett litet brejk på förmiddagen  o hämtade lite pluggpapper hos lökis som ska fyllas i..det är så jävulskt skönt att få de pauserna..få komma bort en stund få gnälla av sig lite o bara snacka lite o sen ta sig an dagens bestyr igen..o att få en kaka då o då stör ju inte direkt heller;) Så keep ´em coming lökis! Både kakor o raster:)

Efter lunchen blev det en liten snabbsväng med blå faran till Häger o sen tillbax o städa..fick pysa rätt tidigt o for hem o svidade om till promenad kläder..blev en av årets kallaste o blåsigaste milar men ack så skööööönt! Lasaretts backen uppför i motvind är dock lagomt dryyyyyygt..

Det är väldigt skönt att man när allt känns som mest pest på jobb eller vart man nu är har en sån underbar människa i sitt liv som man kan få spy ur sig allt till o som lyckas ( vet faaan inte hur) vända på saker o hitta det där positiva som kan ge en orken att fortsätta..Återigen TACK FÖR ATT DU FINNS o tack för att du stöttar o peppar mig jag hoppas att jag bidrar med något åt ditt håll oxå..o jag finns ALLTID här för dig!

Nu blir det att ge sig på studier inför högskoleprovet! Känn på den..jag ska PLUGGA!!!

Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0