Ännu en helg....o ännu en måndag....

Lyckades till sist, efter viss övertalning, släpa mitt Barba arsle in till sängen igår så det blev åtminstone en natt där  den här helgen i stället för på soffan.. Illamåendet ville inte riktigt släppa taget om mig igår det höll i sig ända frampå små timmarna på måndag morgon vilket då även resulterade i en sjuhelvetes knackig sömn...men 06.00 så var jag på plats o "stämplade in" med ett tigersprång...Har gått o funderat på varför jag känt mig så stel i kroppen idag, lite grann som träningsvärk..kom ju på det till sist...jävla PUCKO du var ju ute o golfade för första gången i år igår..underligt att jag är stel då..go figure:P

Var väldans skönt men bakfyllan tog bort udden av spelet en smula men håller detta gudomliga väder i sig ska jag banne mig bosätta mig därute!!! Har ju äntligen blivit medlem nu så jag får spela överallt med mitt gröna kort..ska bli sjukt kul att få spela en riktig lång 18 håls bana..kommer väl att krävas en tre, fyra..hundra slag att ta mig runt men det är det värt:)

Fick en sån underbar kak rast från jobbet idag, de är MYCKET uppskattade ska du veta skulle banne mig kunna livnära mig på de bakverken:)

Annars då?..Jo idag går ansökan iväg o veckan sla i övrigt ägnas åt allehanda förbererdelser inför Högskoleprovet..ser fram emot det med skräckblandad förtjusning:P Sen på lördag blir det Norpan, oxå mycket, mycket trevligt:)

Nähä..ut i solen en sväng...kanske..eller sova bort sviterna av helgen...hmmm..tough call...den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0