Tillbaks till den bittra verkligheten....

Efter en sjujävlans trevlig resa till göteborg med omnejd (läs Oslo) så är det den bittra vardagen som gäller igen...men satan vad trevligt o roligt det var, en konsert som översteg mina förväntingar o en ljudnivå utan dess like, bra platser o bästa tänkbara sällskap gjorde den lilla två dagars trippen till en grymt go upplevelse, lite mitt på dagen sprit, ett fantastiskt hotellrum, ljuvlig hotell frukost o en hemresa utan dess like:)

Bara sex arbetsdagar kvar till semester nu...ooooooh vad jag längtar...går bara o är grinig på allt nu vilket självklart går ut över arbetskamrat o matengagemang..menmen..nu ska jag ju FÖRHOPPNINGSVIS inte behöva stå ut med oset, svetten, stanken, slitet, skärsår, brännsår..magsår...

Blev en bio ikväll med The reaping o som vanligt en lättsklrämd Anders...småbarn o annat jävelskap...läskigt ju....

Helg straxt....micket trevligt...o en Oslo helg i en inte allt för lång framtid...Ja tack!

Lotsen i helgen..Jag är där..är du?

Kommentarer
Postat av: Anna

Dessvärre ska miss Piggy till Uppsala i helgen och träffa sin bästa vän, men hoppas Kermit får en riktigt trevlig helg och kul kväll på lotsen. Håll ställningarna nu när jag är borta!
kram kram

2007-06-29 @ 00:01:13
Postat av: Jaymzh

Nej, jag ska inte på Lotsen ikväll. Eller någon annan kväll för den delen heller. Uppsala är min borg denna sommar och hemresor blir det nog inte förrän i slutet av augusti. Låter som om det har varit angenäma dagar i livet för herr Sävström. Blir lätt avundsjuk av att inte sett Justin eftersom jag nyligen upptäckt att han faktiskt är rätt bra (sent skall hårdrockaren vakna). Emellertid börjar jag nu bli riktigt förväntansfull inför min konsertbegivenhet 12:e juli - Metallica på Stadion! Efter femton år ska jag slutligen få se mina rehabiliterade metalhjältar. Turnépremiären gick av stapeln i Lissabon i går och setlisten är helt sjukt bra! Inget förbannat Load och Reloadmummel utan ren och rak metal från de fem första plattorna. Visst kan jag leva utan Nothing else matters men vem är jag att klaga.
Annars väntar jag lidelsefullt på din ankomst upp hit till Uppsala i juli. Känns som om vi har en grill att tända, ett par Miller att dricka, något ädelt dött djur att förtära samt ett par månaders skitsnack att ta igen. Borgar för ett rätt trevligt samkväm i mina ögon. Kanske, om mina knän håller, kan vi köra ett pass löpning följt av den klassiska pavan rött och köttfärspaj? Den i mina ögon perfekta blandningen av nytta och nöje.
Ha det varmt så hörs vi inom kort!

2007-06-29 @ 19:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0