Så fruktansvärt...

Så har vi då i vår lilla stad återigen drabbats av förskräckligheter...Mina tankar går till den mördade polismannen, hans familj o alla hans kollegor!
Det är ofattbart att sånt här ska få hända om o om igen, om det nu stämmer som jag läst att mördaren redan varit dömd en gång för mord o dessutom är psykiskt sjuk vad gör han då på fri fot i Nyköping o med vapen dessutom?????
Fy fan, det gör mig så illamående att stat, kommuner, socialtjänster aldrig verkar ta sitt ansvar på allvar...det går att skylla på pengabrist i all jävla oändlighet men att överbetala pampar o bygga rondeller det verkar det alltid finnas en rejäl hacka till så berätta gärna för mig hur fan det går ihop...!?

Lessen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0