Reality check....

Blir mest trött vissa dagar på hur människor verkar tro att de vet vad som är bäst för mig o vad jag "ska" göra...få in det nån gång att jag faktiskt känner vissa människor bättre än ni gör o att allt inte är svart eller vitt i min värld även om ni ser saker på ett visst sätt!

Ännu en midsommarhelg avklarad med en 16cl snapslunch o en kraftigt härsken grillkock...sista gången jag är med o styr upp....yeah that´s gonna happen....kommer att gnälla precis lika mycket nästa år för att man måste styra upp allt...men det ligger kanske på min lott:P

Var annars en okej midsommarafton med både toppar o dalar, spontana applåder, bilsovande, badande, jag har aldrig, kräkande människor, saknad, grälande människor o älskande människor...o en sjuhelvetes fylla...hade ni väntat er något annat när jag är inblandad så känner ni inte mig.....

Sov för första gången sen jag vet inte när över åtta timmar i natt o är nu som ett vandrande lik...mår tydligen bäst av att gå på en diet av för mycket spånk o max fyra timmars sömn....eller.....

Götet imorgon...Justin T...BMW till västkusten(tack för den Fredrik)....Room service o en lunchöl...
Blir nog bra det här....åtta dagar till semester...

Nu får det vara nogt....kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0