Mazel tov...

Om en oskuld kan växa tillbaka så hade nog min gjort det men nu är den borta igen o det var waaaaaay overdue:P

Var en kul kväll igår med fotbollsfanatism aladåb i dataskrubben..gap o skrik o danskjävlar som inte kan hålla sig i skinnet...men hej 3-0 är alltid 3-0 oavsett o det är tre svenska poäng i fickan:)

Blandade vad som kan bli sommarens stora hit till till drink igår, päronvodka, midori och sprite...satans fräscht o gott:)
Har för mig att det var kul ute oxå..drack inte sådär hiskeligt mycket men det är onekligen lite grumligt ändå...drev nog mest runt o lökade som vanligt:P
Sprang min tatueringskonstnär oxå som utlovade stordåd på min nästa gadd...bådar micket gott!

Ser ut som det blir en Pirates tripp framåt kväljningen, mycket trevligt o ch då sjäääälvklart ett pitstop på Subway oxå;)

Slummer på soffa en stund nu sen iväg på nya äventyr:)

Hojje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0