Gymtics.....

Insåg när jag stod på löpbandet idag o pustade o frustade att jag har lite "besynnerligheter" för mig när jag gymmar om man bortser att jag förvandlas till Svettbjörnen Ulf efter två och en halv minut så ser mitt tics program ungefär ut så här..dricka vatten varannan minut, harkla mig, snörvla, rätta till kallingarna, peta in hörlurarna i öronen, kolla hur svettig jag blivit..dricka vatten, harkla mig, snörvla.....ja ni förstår...folk måste ju undra...

Var som vanligt en måndag fylld med skratt, glädje och glada tillrop på jobbet....eller..vält varuvagn med påföljd att 16 kg ägg blev äggröra, överkokt sås med härligt bränn os i köket samt den allmänna nedsmutsningen och curryrotmos lukten:P

Ledigt på onsdag...Myyyycket tacknämligt....

Blir hastigt o lustigt en sväng till gymmet till nu...hahaha..no sleep for the weary...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0