För det är fredagskväll.....

O...nej det var visst ingen dans i folkets park....
Har varit så sjukt seg idag, försov mig(goes without saying)rullade 11 miljoner köttbullar, var sur tvär o grinig på min arbetskamrat hela dagen så till den milda grad att det gick o skära med kniv i den dåliga stämningen...Har bara legat o degat mest sen jobbet tog slut har inte riktigt haft ork/lust att göra något annat än att förbanna det faktum att jag nu trots 50 fräscha kanaler fortfarande inte har något att titta på...go figure...ta en promenad istället knubbis....

Klassisk lunch på stan imorgon...blir bra...fira mor o far på bröllopsdag till kvällen:)...o sen lite sprit...kanske...?

Fick ju idag oxå reda på att det inte dyker upp något jävla preliminärbesked om studierna heller...får snällt vänta tills mitten på juli...morr o grrrrrrr....jag vill ju säga upp mig o känna att det är dax nu goddammit...

Släppte nyss av två gladan söta töser på Lotsen..jag säger då det ni är ju så satans goa så man kan äta upp er:)


Nä lite mer förbannande av tv:n nu....sova?? HA LÖJLIGT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0