Falskt alarm...

Dumma, dumma, dumma, dumma, dumma, dumma, dumma, dumma, dumma, dumma kontrollbesked.....det skrämde livet ur mig idag...
Klev innanför dörren efter jobbet o får med skräckblandad förtjusning se ett brev från Antagningen i Strömsund...preliminärbesked...rusar det genast genom den lilla skallen...efter nån timmes vånda o med Lökis hjälp öppnande av brevet så stod det klart att det bara var en bekräftelse på mina meriter o dylikt...i stort sett samma sak som jag redan visste från Internet...så tillbaks till waiting mode igen då..the suspense is killing me!!!

Annars som vanligt en produktiv o glad dag på jobbet...eller nä...eller produktiv ja...glad nääää....Kommer jag inte in till hösten hoppar jag på nåt gnet jobb o drar in lite industrilön istället så kanske det kan bli lite resande för herrn innan en ny sökomgång inleds...

Kan inte riktigt reda ut begreppen just nu o det stör mig satan...känns snett på nåt vis...hmmm..*muttrande*....

Tvättstuga nu...jippiiiiiiieee.....

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna....

Hej Anders! Hoppas allt är bra med dig! Tack så jättemycket för defina orden du skrivit på min blogg: De värmde..... Vi ses kanske nåt nere i hamnen. kram Anna

2007-06-14 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0