Vad gör man..

Vad gör man när man inte orkar prata med människor längre..känns som jag stängt mig inne den senaste tiden o inte orkat prata med någon (förutom när jag dricker förstås)..Vad jag gör o tänker har blivit väldigt mycket mitt känns det som, jag orkar inte diskutera o analysera med mer än ett ytterst fåtal, så vad jag vill säga med det här egentligen är Tack...Tack Linda Tack Masken, ni är de som får stå ut med mig o mitt gnäll o för det älskar jag er, tack för att ni aldrig sviker när jag behöver er o jag lovar att aldrig vända er ryggen om/när ni behöver mig!!

Behövde bara få det ur mig.

/A

Kommentarer
Postat av: Linda


Anytime, my dear. Anytime.

2007-07-31 @ 14:41:32
URL: http://godisens.blogg.se
Postat av: linda

ska ni skriva till varandra så får ni göra det på era bloggar, min plutthjärna klarar inte av sånt här :P

2007-07-31 @ 19:34:13
URL: http://godisens.blogg.se
Postat av: Jaymzh

Fire and wind come from the sky, from the gods of the sky. But Crom is your god, Crom and he lives in the earth. Once, giants lived in the Earth, Conan. And in the darkness of chaos, they fooled Crom, and they took from him the enigma of steel. Crom was angered. And the Earth shook. Fire and wind struck down these giants, and they threw their bodies into the waters, but in their rage, the gods forgot the secret of steel and left it on the battlefield. And we who found it were just men. Not gods. Not giants. Just men.
Det är allt vi är. Bara människor. Skäms aldrig över något mer och aldrig över något mindre.

2007-08-01 @ 22:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0