Uppsagd...

Har fått mer uträttat de senaste två-tre veckorna än jag fått de senaste åren känns det som..Sa upp mig från jobbet i saltgruvan igår så om allt går som det ska nu flyttar jag in i en stuga i Halmstad runt den 15 augusti..den kommer inte att få priset som årets deluxe boende men det är en början o förhoppningsvis hamnar jag så småningom i ett korridorsrum eller lägenhet:)

Från den 16:e till 25:e väntar sedan Halmstads berömda nollning...jeeeeeez...även om det kanske inte är så, så känns det som jag kommer vara den överlägset äldsta nollan därnere så jag får väl ta all min livsvisdom o visa småttingarna hur det ska gå till;)

Blev en tripp till sthlm igår för ett litet firande av min o Lökens uppsägning vilket resulterade i en grymt trevlig dag där tiden sprang iväg...det är stunder som dem som jag kommer sakna allra mest älskade vän, allt prat i bilen, alla dåliga skämt, shoppingen, katlandet, finnen...it just won´t be the same without you, you know...

Återvänder till sthlm idag med för en biotripp o förhoppningsvis inköp av keps(ar)...ÄNTLIGEN!!!

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Anders! Va skoj för dig att du har kommit in på skolan som du ville och få göra ngt annat! hoppas allt kommer gå bra för dig. Lycka till!
kram kram

2007-07-17 @ 20:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0