Oj,oj,oj..

Jag borde ligga bra mycket bättre till med min packning o allt annat som hör min stundande flytt till men vad gör man när all inspiration tryter o energin inte finns där för man inte kan sova överhuvudtaget..det skrämmer mig en smula..faktiskt så till den grad att jag den senaste tiden börjat tvivla på..tha..i stort sett allt, är det här verkligen rätt för mig, kommer jag klara det o som grädde på moset tvivel över så mycket annat skräp oxå..

Kalasfylla i lördags...ojojoj...micket trevligt med Lök hos mig först sen The Lots o väldans massa trevliga människor..Det är trevligt att det fortfarande finns människor i den här stan som överraskar en mycket positivt:)
Söndagen var en sån dag som egentligen inte borde få finnas..Monumental jävla kolossal bakfylla som bara inte ville släppa taget, en totalt värdelös film på kvällen men det bästa sälllskapet iaf:)

Ska ta mig i kragen nu o dra iväg o inhandla flyttkartongerm sen blir det nog sanering av gryt o påbörjande av packning..jeeez...

Bite the bullet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0