Nedräkning....

Ska tydligen få veta idag...kan vara därför jag vaknade med jordens magvärk...alternativt min kraftigt tillsunkade livsstil på sistone.....

Jag är så jävla hemskt nervös för det här...livet kan ta en helt ny inriktning idag o gör det inte det så vet jag fan inte vad kjag ska inrikta mig på istället...gaaaaah...två miljoner tankar i skallen nu som inte kommer överens alls....
Menmen...det är bara o invänta domen o agera därefter...

25 års kalaset i fredags blev mycket lyckat, trevliga människor, god mat, roliga tävlingar o ja just det knökfylla deluxe oxå.....Har....bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh......

vet inte vad fan jag ska skriva....går o imploderar en stund.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0