Men om jag inte orkar då...

Inne på vecka tre av semestern nu, tiden går alltför jävla fort o jag borde ha fått en jävla massa gjort inför den stundande flytten. Men motivationen till packning o alla andra måsten sviker just nu, det är absolut INTE så att jag har tappat sugen för pluggandet det är vägen dit som suger...
Efter två o en halv veckas latande börjar oxå kroppen visa tecken av ogillande för istället för att läka ihop o må bra av vila blir min kropp förvandlad till ern sjuk koloni, ryggen låser sig, fingrarna värker o blir stela..ja o så magen då förstås men den gnäller jag ju faan över hela tiden just nu....

Blev en härlig filmkväll igår med två MYCKET bra filmer, Blood diamond som faktiskt skildrar något som händer varje dag på en vacker kontinent med en blodröd historia som alltför sällan når ut till omvärlden o så Last Kiss som på samma sätt som Garden state med Zach Braff överraskar o glädjer. Sen var ju förstås kvällens stora behållning de två fantasifostrena som levde runt i soffan..."Anna..Anna..släpp in mig Anna...."Skalbaggar o Hairy i en stor hög...Det är en skratt orgie deluxe!

Känns skumt att sälja min kära Blå fara, den som har tagit mig överallt de senaste åren o som alltid funnits där när man velat fly från verkligheten en stund, nu ska man "plötsligt" bli fot o cykelburen student...jeeez...men får se det som så här att det lär ju knappast vara dåligt för kroppen att röra lite på sig:P

Jag återkommer..känner att det finns mer att säga en dag som denna i detta häääääääärliga sommar Sverige....In the words of Homer Simpson...DOOH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0