Ja jävlar...

Sicken lördag det blev...traditionell lördagslunch på hotellet med det lite otraditionella inslaget att det var kass mat:P...trist "grill"buffé o ingen efterrätt, dax att byta hak nu bestämt!
Lunchen följdes upp med det sedvanliga släpandet runt i stan o den totala tristessen över att det numer sällan springs på fräscha kläder här hemma...
Middag o firande av pärons bröllopsdag på kvällen...29 år herre jestanes det är ju en livstid:) Mycket trevlig middag följdes upp med besök hos Peter o ett gäng öl på soffan, även det mycket trevligt, kvällen avrundades sen på The Lots som traditionen bjuder fast dock med ett inslag av lagomt berusad Anders istället för den sedvanliga drängfulla Anders vilket resulterade i en i stort sett hel kväll på dansgolvet i mycket trevligt sällskap;) Jävlar så skoj jag hade o jävlar vet om jag inte kände mig liiiiiite snygg oxå...haha...kläderna gör mannen:)

Kvällen var på väg att avslutas med efterfest men slutade istället med "Snowroller" på soffan...inte så tokigt det heller:)
Så var det söndag o efter inte alltför många timmars sömn upptäckte jag nästa fördel med att inte vara dräng på lördagen nämligen den att munnen inte smakade död grävling o sur fil, huvudet innehöll inte en symfoniorkester ackompanjerade av kopparslagare o magen inte betedde sig som ett kärnkraftverk under härdsmälta...blev ändå en vääääldans lugn söndag som mestadels spenderades på soffan som sig bör..
Men nu är det måndag igen o en ny arbetsvecka inledd..den sista...sen blir det en månads semester...har inte haft en månad semester sen jag tog studenten...förra året blev det tre dagar så detta känns MYCKET välkommet!

Blir blond igen på torsdag...känns gött..börjar bli sommartradition nu:)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0