En smula skrämmande...

Har väl inte riktigt förstått det eller kunnat smälta det än men jag drar ju faktiskt till Halmstad om några veckor sen är det sayonara Nypan i ett antal år framöver, självklart kommer jag ju hem då o då men den stad jag kallat hemma i snart 28 år is no more..Känner mig glad, lättad, skräckslagen, nyfiken, orolig, sugen...o en massa andra saker där till..
Idrottsvetenskap ska läsas o idrottsterapeut är tanken att det ska stå på visitkortet när jag är klar..

Sitter nu här måndag morgon efter en mycket trevlig helg i Uppsala det var goda middagar med mycket uppskattat prat om allt mellan himmel o helvete, en död korridorsfest, karaoke, övervåld av krogvakter, låååååång promenad o ett magsår som nu mår sämre än sämst....dumbass.....

Är imponerad av dig vännen att du vågar ta det här steget o prova på nåt helt nytt, du inspirerar mig ska du veta det har du alltid gjort sen vi träffades! 

Nu så jävlar så blir det lägenhetsjakt deluxe så om någon känner någon som känner någon som känner...ja ni förstår..jag är helt enkelt jävligt mycket i behov av en lya i Halmstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0