En grå jävla massa...

Lite grann så livet känms nu...fast i nåt jävla vaccum där man inte får svar på något o man bara går o väntar på att något ska hända.

Blev attackerad av en större mängd sprit i onsdags..jag lovar jag bara stod där o den kastade sig på mig/i mig vilket såklart resulterade i fylla..en helt okej fylla men jävlar så trött jag var igår, blev en liten sthlm tripp med obligatoriskt Subway stopp igår annars mest bara komazombie..idag..hmmm..tjaaa...tror jag skiter i den här dagen...japp jag ställer in idag...hänger upp en skylt, "Stängt på grund av ointresse"..kopplar igång mobilsvaret i hjärnan oxå.."hej du har kommit till Anders hjärna, idag har vi stängt, våra öppettider är...."

Helgen då...ja jag blir kraftigt förvånad om jag inte drabbas av alkohol imorgon...bara en vecka kvar av semestern snart ju tiden måste utnyttjas på...ehm..."bästa" sätt...

Sängen igen...hmmm...tål att tänkas på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0