Träningsvärkens heliga guds moder....

är typ det jag drabbats av idag...boxen igår höll på att få mig o dö,svimma o kräkas på en o samma gång...det var sjukt jobbigt men på nåt skumt sätt rätt kul oxå...flåset är ju dock långt ifrån där det borde vara...

Vaknade på tok för sent i morse så det var lite med andan i halsen vi intog scenen för vår presentation av vårt folkhälsoarbete men det gick riktigt bra så avslutningen på min första termin som student fick ett lyckligt slut;)
Nu är det sanering av stuga som gäller, har börjat plocka ihop allt o diskat för sista gången här nere..känns så ohyggligt jävla skönt att få lämna detta åbäke till bostad inom kort.

Första terminen som student har ju annars varit lärorik, kul o utmanande. Träffat så otroligt många nya goa människor. Hade inte kunnat önska mig en bättre klass än den jag hamnat i o det känns kul att blicka framåt nästa termin, känns overkligt att jag tog mig i kragen o drog från trygga gamla Nypan men även fast det bitvis varit tungt här nere o jag saknat vissa saker..eller snarare personer..så känns det ändå som att det varit helt rätt val o lite stolthet över mig själv smyger sig ändå in när jag tänker tillbaka på det som började som en liten tanke förra hösten o som efter ett Högskoleprov med ett resultat jag inte kunnat drömma om blev verklighet i somras, sen gick allt väldigt fort känns det som o allt har inte riktigt sjunkit in än men det kommer väl. 

Även fast julekänslorna saknas ska det bli riktigt skönt med Jul hemma hos päronen o bara försöka koppla bort allt några dagar.Umgås med de nära o kära o njuta av livet.

Ett par dagar till i stugan bara sen är det en sväng till Oslo på vägen hem o plocka upp min favo Lök.
Får se om det blir något mer skrivande innan julen. Om inte så får ni ha en alldeles underbar jul allihopa. Ta hand om er och varandra. 

God Jul//Anders 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0