Stugsittare...

Är sådär o vakna med en total känsla av oust i hela kroppen...vill inte göra ett jävla något fast jag har en miljarrrrrrd grejer jag skulle behöva ta tag i, till o med att posta ett brev är ett på tok för stort projekt idag:P
Inte för att jag de senaste åren haft den högsta arbetsmoralen i vårt avlånga land men min slöhet har ju intagit helt nya proportioner sen jag började plugga ..känns inte som lika stora måsten på nåt sätt men det är ju minst lika viktigt..Får förhoppnigsvis en nytändning i och med flytten till Bolmens, känns inte som jag kommer kunna "smita" undan att hänga med o motionera o andra allehanda aktiviteter när jag bor bland alla kamrater! En stor eloge till just dessa kamrater oxå som inte ger sig utan forsätter att "tjata" på att jag ska hänga med o träna osv!

En vecka kvar till hemfärd nu o det måste bli en vecka fylld med pluggande inför redovisning på torsdag o sen är det bara att ta tag i nästa projekt..jeez..o sen på det nästa projekt, det kallas för Åre o kommer bli helt livsfarligt:P

Nä nu återgår jag till våningsängen..

Hej hopp!

Över en månad nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0