Spinning...

Fick till slut fart på min latfeta röv o pallrade mig iväg till ett spinning pass o nu sprutar det endorfiner ur mina trötta öron...eller!?
Jo fan det känns väldans bra att ha tagit ett litet litet tag i det iaf. Nu blir det nog box på onsdag av bara farten oxå o sen blir det...ja just det..juluppehåll..bra tajmat "dumbass"..

Var för övrigt en ohyggligt produktiv dag idag i bibblan, tror inte vi nånsin fått så mycket gjort trots att vissa slumrade till;) Blir några intressanta dagar nu med formulering av våran "föreläsning" med det stora elddopet på torsdag.

Pasta med tonfisk nu..Mums..o sen några timmars tv-tittande innan john blund förhoppningsvis kommer på besök..

Love!

Kommentarer
Postat av: Soooofia

hello du! det var kul att se att hela totti hittat till den svettiga spinnigskrubben;)snart bolmens!!

2007-12-17 @ 21:26:42
URL: http://livetsomsofia.bloggspace.se
Postat av: Jaymzh

Snart jul. Snart lov. Snart ledig. Börjar bli lite sliten av detta. Men...man ska komma ihåg att det ALDRIG är för sent att ge upp! Om sex månader blir det mörkare igen.

Respekt!

2007-12-18 @ 08:14:12
Postat av: johanna

ohh snart har vi hela IVP klassen på spinningen ju! grymt kul å se dej där=) ses på boxen i morgon då=)

2007-12-18 @ 19:34:13
Postat av: Jaymzh

Så sitter man med dagens första rykande heta kopp java och tittar ut över en rimfrosbetäckt arbetsplats. Rosenfingrade Eos (jag känner mig så Homerisk idag!) färgar himlen vackert djuprosa och allt har börjat väldigt lugnt. Om bara kaffet smakade gott skulle nog den här morgonen vara fulländad. Men vänta, jag har ju inte lagt in en snus...

Nu så, allt i ordning och alla gifter tillbaka på sina normalt höga nivåer. Skulle antagligen gå loss med hagelbraka på det här bygget om jag inte fick kaffe och snus i stora doser varje dag. Pumphageldrömmen ligger inte långt bort när abstinenshuvudvärken börjar mola som ögonen svider av kaffebristinducerad trötthet.

Jag ser att du har påbörjat en lång och vacker väg mot träningsvärk. Dessutom verkar någon slags kult växa fram i er klass runt dessa spinningapparater. Verkar inte så märkligt med tanke vad du läser, vid närmre eftertanke. Sådant kollektivt vansinne har man ju sett förut i liknande kretsar. Men jag är inte bitter! Bara nästintill sjukligt eremitisk i min egen träning...

Julen står för dörren och jag och Sarah dundrar hem den 21:a. Visade sig att kära morbror visat sig på styva linan och klippt en hjort med finaste studsaren. Nu vankas det hjortfilé a la mormor när man kommer hem, vidare blir det en rätt pysslig helg med Janssons, köttbullar, knäck och saffransbröd. Kort och gott kommer vi att mysa hårt ute i Stigis större delen av tiden - emellertid behöver jag vara i stan på lördag förmiddag för köp av julklappar och för att jag inte varit hemma på FYRA månader. Känns välbehövligt. Om du inte har bättre saker för dig kanske vi kan drälla runt lite och betrakta julstressade människor i högriskzonen för utbrändhet, stroke, depression, ekonomisk utarmning eller alla på en gång!

Hoppas du har det bra och att allt går dig väl under de sista skälvande dagarna på terminen. Verkar som om pluggandet flyter på av bara farten nu efter förra guppet på vägen.

Respekt!

2007-12-19 @ 08:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0