Samkväm...

Lite trevlig julmiddag i afton med "årefamiljen"...många goda skratt som vanligt i det sällskapet:)
Kommer nog bli hel tossigt på den resan..jeez..håll en tumme för en helskinnad återkomst av den flygande köttbullen..

Jag svär att stugan börjar bli mindre eller så är det jag som börjar bli en del av den, lukten, utseendet, den obehagliga känslan av..jag vet inte vad men nåt är det...

VM i pluggvecka inleds imorgon! Multa!

Nu undrar ju jag oxå i mitt stilla sinne hur i helvete man kan visa en film som "Shall we dance" o förstöra de sista skälvande timmarna av denna vecka..jag hoppas vid gudarna (alla gudar som nånsin finns) att detta inte är ett omen inför nästa vecka för då kommer det att gå rykande åt helvete...skulle nog bli filmkritiker egentligen...vet inte om det här är en komedi eller skräckfilm..har för mig att Jennifer Lopez spelade en av skräcködlorna Jurassic park iofs så det måste väl klassas som skräck då antar jag...

En vecka kvar nu bara..Wohoooo:)

Pussar!!!

 

Kommentarer
Postat av: sophie

Det va en trevlig kväll ja, ´å tusen ggr bättre kommer det bli i åra! Sinnes! Puss ´å kram

2007-12-18 @ 15:03:42
URL: http://tailwind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0