Plugg.....

Efter en helt underbar helg hemma som som vanligt gick alldeles för fort var det tillbaks till verkligheten i måndags o verklighet var det verkligen:P...Tror inte det finns en möjlighet i världen att pluggandet kunde ha gått sämre än det gjort den här veckan, känns som att inget har fastnat o koncentrationsförmågan är ju i stort sett noll...Blir en heldags försökande imorgon o sen är det bara att slå sig ner i skolbänken på lördag o göra det bästa av det o se vad som fastnat..blir nog...eh...intressant....

Var som sagt en kalashelg hemma, skönt att träffa familjen och vännerna, fredagkväll hos Peter o Malin o lördag hos Henke med lite kalasande för Lökis:) utgång på Birgers o plötsligt kände man inte igen en människa i stan, har alla jag känner flyttat därifrån måhända....? Vi hade skoj iaf o blev sådär lagom canackas. Söndagen ägnades sedan åt rundresande i staden med avskedskramar som sig bör innan vi gav oss iväg på en rejäl road trip som inleddes med Subway i sthlm(sällan har väl en smörgås smakat så bra:), trots att vägen blev längre gick det på samma tid att ta sig till Halmstad igen...twilight zone eller maskhål vem vet men vägen var iaf betydligt behagligare o med det sällskapet åker jag fan till månen o tillbaka utan problem:)

Var o skrev på kontraktet för min nya lägenhet igår...känns sjuuuuuuuuuuuukt bra (passar på att gratulera Lökis i samma veva till sin nya lya:)...o så i måndags förstås...tror knappt det är sant fortfarande...säger bara 4:e juli...Ullevi....60000 pers....Born in the USA....jeeeeeeeeeeeez....där ska jag stå längst fram o skrika mig hes i det bästa av sällskap till min husgud "Bossen"....vet inte riktigt hur man gör det men jag webhjular just nu runt på min blogg så jag blir yr:)...detta är större än störst!!!! Tusen miljoner tack o kramar Lilliane för det monetära biståndet!!!

Off to bed nu!
Vill bara påminna nära o kära om att jag älskar er, ni vet vilka ni är!

Puss!! 

Kommentarer
Postat av: Gråpäronet

Bit ihop och kämpa på det kommer att gå hur bra somhelst !! Tänk positivt !!
KrammmmAr !

2007-12-07 @ 10:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0