Ja jävlar....

Vad det smyger sig in nya "ord" i ens vokabulär hela tiden här nere det är det ena konstiga uttrycket efter det andra o smeknamn utan dess like men det är najs..får en gammal hund att känna sig lite yngre;)
Kan ha varit om den hitills sämsta föreläsningen i världshistorien idag oxå..eller hon kanske inte var så dålig men det kändes på nåt sätt som det låg waaaaaaay långt fram i tiden det hon pratade om o det gjorde att (åtminstone jag) tyckte det tappade relevans. Blev en tidig hemgång o PES hos Däckisch..för ovanlighetens skull:P...Imorgon ska vi tydligen vaka in detta återkommande fenomen med Lucia..rättare sagt ytterligare en anledning för oss studenter att bli laser(som om vi behövde anledningar till detta;)..Får väl dock se om Kåren lyckas dra ihop tillräckligt med olyckliga själar som får dra det tunga lasset o jobba på denna kalaskväll annars vete tusan vad som händer!?!?

Snart julehemfärd o Oslosvängen med Lökis..jag är väl störd på nåt sätt men att göra den resan är för mig bland det bästa som finns, trivs i min lilla bil o med det bästa tänkbaraste sällskapet så har man aldrig tråkigt:) Inte länge sen vi sågs men jag saknar dig ändå vännen!! Vansinnesnyfiken på julklappen oxå...hmmmmm...blir tortyr tills avslöjande:P

Vaknade med en förkylning light i morse som gått o dragit i mig hela dagen, känns extremt omotiverat med en förkylning nu så ta o försvinn ur mitt system snarast!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0