Canackas....

Har fått damp eller nåt tror jag...går inte att plugga jag är helt blockad o har lika bra koncentrationsförmåga som en syrsa på uppåttjack.....
Kommer att få ett legendariskt dåligt resultat på tentan imorgon o därmed en härlig omtenta att se fram emot men det gör ju inget för vi kommer ju ändå inte att ha något plugga till framöver...ironin flödar....
En knapp månad kvar till lårbensfrakturen o mitt somnande i snödriva i Åre...blir som så här kryogenisk nedfrysning eller kanske bara en gammal hederlig blåskatarr:P

Är så jävulusiskt trött....

Undrar om han som äger campingbyn blir misstänksam om min stuga brinner ner under "mystiska" omständigheter precis när jag flyttar härifrån, brasved känns som det är vad den duger till efter att jag förpestat den i några månader;)

Jag vill träna så jag borde kanske sluta vara så jävla lat o hänga med för en gångs skull när folk frågar om jag ska med...men det vore ju dumt för då kan jag ju komma i form o vad ska jag då gnälla över...huh!?

Kommer bli en rejäl Canackas tillställning imorgon efter tentan..rödvin o jelloshots...mumma....:P

Lite mathandling inför morgondagen nu ska ju styra upp lite middag med "la familia" efter tentan o så gissar jag på att det kan bli Idol ikväll oxå...

Får försöka mig på det här med sömn oxå...har läst nånstans att det ska vara bra men jag är skeptisk....

Pözz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0