Buuuuuuuuu.......

Den tillägnar jag mig själv för den totala härdsmältan i hjärnan jag lyckades pricka in på tentan idag....Blev ju en relativt sömnlös natt med Delta Force på fyran med actionhjälten numero uno Chuck Norris..var ju trött som få hela dagen men sen blev det dödsrullningar o säng gnissel så fort det skulle till att sovas...var inte ett dugg nervös när jag satte mig o skrev, kändes inte bra från början o det sög rätt hårt, en tenta som var allt annat än svår framkallade dock en kombinerad hjärn/skriv kramp utan dess like..Nåväl det är väl bara o ta en omtenta men det känns tungt när man vet att man kan så mycket bättre...

Nu blir det lite mathandlande o sen iväg för karatefylla!

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0