Baksidan med att bli Canackas.....

....är ju att man måste vakna dagen efter..eller rättare sagt samma dag...var ju inte hemma förns sex i morse....inte många timmars sömn innan jag vaknade med frigolitsmak i munnen och en huvudvärk deluxe extraordinär:P...tror iofs på nåt sätt att det var lite värt det, blev en mycket trevlig kväll även om tanken på tentan aldrig riktigt gav sig av..kan ju bero på att alla runt om kring en var så nöjda med hur det gick...crap...den var ju så enkel så att få en omtenta på detta är inte okej....Ska väl inte ta gift på att det blir så men magkänslan brukar ju sällan ljuga för mig:(

Fest i allrummet hos Bocaj med en sjuhelvetes massa goa IVP människor, rödvin till middag, massa öl o andra gosaker o sen en promenad ner till Mårtenssons, mera öl där o slutligen ett jävla regerande på dansgolvet med Sophie;) Promenad till Bolmen igen o eftersläckning hos Däckisch med traditionell Singstar..uppspelningsfunktionen av det man nyss sjungit uppskattas dock inte, det knäcker mig ju liksom att höra hur mycket det suger när jag har feeeeling som Robbie Williams i min sång...eller!? Lite bus framåt morgontimmarna innan vi sista hjältar vinglade hemåt igen....

Imorgon är det bara att försöka lägga lördagens pluggfadäs bakom sig o ge sig in på ett projekt, kan nog ha behövt den här näsknäppen lite så att inte allt bara rullar på utan större ansträngning nu är det fan bara o kamma sig o ta nya tag!

Massiva kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0