10 dagar kvar....

Sen blir det Bolmens för hela slanten...det är byebye Östra for good!!
Ny omgång med pluggande inleddes idag, kan nog bli nåt bra av detta projektet. Familjen Totti är ju alltid bäst iofs.
Borde väl börja packa ihop mitt lilla bohag nu egentligen men det får nog bli nåt slags bål istället...Snart får jag sova i min fantstiskt sköna säng igen..kan ju låta som en ganska banal grej men ni förstår inte hur mycket man kan sakna en sån sak när man har sovit i våningssängen från helvetet i några månader. Blir ju fantastiskt skönt  att ha lite svängrum oxå här har man ju knappt kunn vända sig utan att se sin egen rygg....typ....

Dagens fråga är ju hur Tv4 tänkte när de bestämde sig för att köra heldag Nobelfest i tablån...väntar bara på att Jidhe ska äntra scenen o riva av några klyschor o att Ekwall ska vara framme o flåsa kungen i örat under förrätten o fråga hur det känns...undrar när jag får nobelpriset det är långt overdue nu alla FANTASTISKA saker jag kommit fram till....ehmmmm.....Nu visar dem överhovmästarinnan Alice Trolle Wachtmeister med betoning på mitten namnet med tanke på utseendet, hon hade tydligen varit där trettio år på raken..förmodligen inte lämnat bordet på de trettio åren med tanke på hur schleten hon ser ut..om ni undrar varför jag tittar på det så är det så att jag bara har tre kanaler o är man Tv-narkoman så är man...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste ju inflika ænnu en gång, att jag firade ju nobel med att se Kevin Spacey! ;)

2007-12-11 @ 11:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0