Sommarnatt....

Sååååå...sista kvällen på Lotsen för i år...men vi kan börja i rätt ände o berätta om den fantastiskt treliga avskedsfesten igår...visst alla som skulle komma var inte där men de som kom var de som betyder mest...det kommer bli tårfyllda dagar nu o säga på återseende till de man älskar o bryr sig om...var jobbigt redan igår när päronen kom med kort till oss...älskar över allt annat...blev en mycket lyckad/trevlig kväll som kanske tog slut lite snabbare än vi hoppats menlikväl MYCKET lyckat..har redan varit en del "hej då" moments o de kommer inte att bli färre de kommande dagarna, har så mycket i skallen som vill ut så jag har inte tagit till mig allt ännu.. hur mycket man kommer sakna människor o faktiskt lite grann iaf den här staden...för face it den har varit mitt hem o min borg i snart 28 år o nu kastar jag mig in i något som jag inte har en aning hur det ska gå, skrämmande?...fuck yes.....inspirerande?...Fuck ännu mera yes....

All min kärlek till de vänner som engagerar sig o delar mitt livsöde, jag hoppas jag är er lika kär som ni är mig för ni betyder allt för mig...

Fick ett brev igår postat i Västergötland...det innehöll vad som vid första anblick såg ut att vara en uppsats men som visade sig vara en slags "liftarens guide till studentlivet"...det var stort gubben...jag tackar o bockar!!

Sen är det ju så att de här kommande dagarna kommer att bli jobbiga av flera olika skäl men jävlarimej att lämna dig Linda det sliter stora hål i mitt hjärta, alla små saker i vardagen, frukostar , luncher, en kort paus från jobbet o ett leende från dig det kan förändra en hel dag, bioresor, lunchsprit, shopping, ditt handskfack, allt smått vi gjort o allt stort vi gjort...du har förändrat mitt liv o mitt sätt att leva o det kan jag aldrig tacka dig nog för!!


Finns så mycket jag vill skriva o så många jag vill tacka men ge mig lite tid bara för era tack kommer!!


Hopp i säng nu....Mhmmm....suss gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0