Halmstad calling...

Hallå familj o vänner.
Halvvägs in i nollning nu. Det är skitskoj men alkoholfattigt o långa dagar i frisk luft något som jag de senaste åren varit lätt allergisk mot;)
Stugan är brutalt liten o trång så vi letar större.
Har haft introduktion på de flesta av våra ämnen nu o det verkar lovande, psykologin speciellt, känns fortfarande helt skumt att man ska vara här nere så länge men det är ju bara o vänja sig.
Blev en cykel igår oxå, ett måste för alla studenter sägs det o bilen blir ju inte kvar så länge till*snyft*...
Mycket trevliga människor i klassen o jag har en förmåga att allt som oftast hamna som mittpunkt vid våra samlingar..go figure..det känns skoj o det gör det så mycket lättare att träffa o prata med människor när man syns o hörs lite;)

Men hur trevligt jag än må ha det så finns det alltid lite hemlängtan kvar o saknad av många, ni betyder mycket för mig o jag tänker mycket på er. Men jag är inte borta för alltid jag lovar!!

Lökis...mina kakor är slut...saknar dig o dem!
Mamsen o Pappsen tänker på er varje dag!
O yster såklart!
Henke, Mango...miss you guys...
Masken..Semper fi!
Kort o gott så saknar jag er alla massor o jag skickar all min kärlek på de sätt som jag kan!!

Ska fixa i ordning mig en smula nu för Kårpuben o ölande i afton..ska försöka undvika att hamna vilse idag dock:P

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: LiWi

Du ska veta att dä ä ryslans tomt här efter er. Tur det finns mobil och bloggar

2007-08-21 @ 19:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0