Bråkig rygg...

Blir en "ledig" dag idag, alldeles för mycket kulig sport på tv för att missas...man måste prioritera ibland;)
Holm o Thörnblad i höjdfinal, världens sötaste kallur i Häck final Wissman på 400...jag menar hallå personaaaaaaalen hur fan kan man lägga en föreläsning just då, nonono funkar inte!

Fotboll igår kväll, är ju inte ofta man får chansen att se sitt älskade blåvitt så det var ju bara o passa på, en smula kyligt blev det men spelet värmde o blåvitt vann stort så jag var nöjd o glad när vi promenerade hemåt.
Suger dock att jag har ryggsmärtor deluxe som vägrar ge med sig, är som en kombination av kramper o en liten tomte som sitter med ett glödgat spett o hugger:(....Jag ska gå o kolla upp det, jag lovar, men det kanske släpper snart o då verkar det så onödigt:P

Kårpub ikväll igen..kommer nog bli en fin onsdags tradition detta;) Äntligen en "normal" förfest oxå utan alkohol "light" produkter..
Mycket trevliga människor som man springer på här nere dagligen o det känns gött men saknar er ändå därhemma o därborta det är jobbigt innan man lär känna människor så bra att man kan lita på dem lika bra som människor man känt länge o människor som känner en utan o innan o kan förstå när man inte känner sig på topp man behöver ju liksom få ventilera vissa saker o då vill man gärna ha en Lök en blå bil o en lång sträcka att åka alldeles så där nära till hands. Men det är inte mer än ett par veckor kvar nu så blir det en roadis hem till Nypan *LÄNGTAR*..

Ett stort 'Hola' till päronen i Barca oxå hoppas ni har det tiptop o lillasyster tack för att du finns det var jätteskönt att prata med dig senast!

En sväng till Gröna skylten nu o sen blir det friidrott för hela slanten!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: LiWi

Ser fram mot hemkomsten! Ni fattas.

2007-08-30 @ 15:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0