Tusen jävla tankar...

Vad är det som gör det....
Som gör att jag om o om igen går i samma fälla....
Jag kan ju för fan bara jag vill...men jag vill ju så varför kan jag inte o då är ju frågan...vill jag verkligen???
Känns som högen med stenar på axlarna börjar växa till sig igen...
Vad är det med mig egentligen...
Vad har jag att må dåligt över undrar ni...!?
En hel del faktiskt....
Orkar jag prata om skiten....nej....

Kroppen känns just nu som ett enda stort avloppsreningsverk...
Men gör nåt åt det då...istället för att gnälla o innan folk börjar kalla dig AvloppsAnders....
Jag ska...men....just det det finns alltid ett men...o vem har bestämt det nu då....
Ta tag i det här nu då för faaaaaan...annars blir det o bada i vassen ett år till....

Cynism är vackert....

Jo just det ja...

Hur fan tänker man när man gör nåt sånt? Trodde inte det om dig min vän..det är så jävla fel o jag vill egentligen bara konfrontera dig om det men jag är jävligt rädd för vad som skulle kunna bli om jag gör det..Det handlar ju inte bara om dig, det är ju nån mer jag måste tänka på...men fy fan..man gör inte sånt o jag trodde i min enfald att sånt inte hände i min vänskapskrets men där  visar det sig ju hur mycket man egentligen vet!?Hur konfronterar man nån om nåt sånt, ska man sköta sig själv o skita i andra? Har ju känt dig i hur många år som helst nu o man gör inte sånt..hur fan ska jag få dig att förstå o lyssna!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0