Så jävla bakis........

Men attans bananer va kul det var igår "I´ve been Buffaloed goddammit"....
Var en micket trevlig förkörare hos mig..nästan som på den gamla goda tiden med skillnanden att ingen vill vistas i det hemsökta vardagsrummet, men vad gör det när vi kan ha en trång, trevlig o trivsam spritorgie i köket sitället:)

Tror jag ska konvertera från min"jag kan inte dansa" religion o inta en mer vänligt sinnad inställning till att skaka de lurviga..jag menar man blir ju inte sämre av övning o till slut kanske läkarna hittar ett botemedel mot det här med två vänsterfötter;)

Ny arbetsvecka imorgon..börjar klockan sex..hssssschsssch..kommer som vanligt stämpla in strax innan(läs långt efter) klockan sex med ett tigersprång o ett sprudlande humör(läs hasande o syrak)..Men det är bara denna veckan kvar nu sen bär det av på en veckas runtflackande:)
Undrar om jag måste ner till jobbet o plocka fram något ur frysen?? Vad tusan ska lagas imorgon..har stenkoll som ni märker...kockjävel...

Urkel...om man skulle ta tag i det här nu då...rensa i köket o så....mnjäh..jag gör som vanligt o låter det stå nån vecka istället tills lukten satt sig ordentlig i väggarna o flugorna har startat koloni område:P

Pytt i panna nu kanske...hmmm..inte dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0