Ryck upp dig nu....

Lyckades ju med konststycket att slå ut en halv framtand i lördags natt..johodå..det matchades snyggt med östergötlands största fläskläpp o svullna näsa....
Känns som det bara är jag som gör såna här grejer...jag veeeeeeeet att det inte är så men det vore ju skönt att få vakna en söndag utan en elefanthjord på besök i huvet o fundera över vilket sätt man ställde till det på igår:P...överdramatiserar jag det hela en smula nu?? Kanske..men just idag känns det så....

Kärlek är i alla fall att ha en vän som oavsett hur hon mår alltid orkar lyssna på mitt gnäll o som aldrig ger sig o som får mig att göra de saker jag vet att jag måste men som jag hade skjutit en bra jävla bit in i framtiden annars, men nu sitter jag här med en lagad tand, har pratat med försäkringsbolaget o pratat med sjukvårdsrådgivningen, jag svär att utan dig är jag halv, du min älskade vän är underbästast på alla sätt o vis o jag tänker aldrig sluta påminna dig om hur fantastisk jag tycker du är, du är smart, rolig, social så det bubblar ur öronen på dig, charmig, envis, modemeveten, trevlig, glad o så har du ett leende som kan smälta isberg..kort o gott så finner jag inte ord för hur lost jag skulle vara utan dig. Kommer alltid finnas här för dig i glada, ledsna, roliga, tråkiga o alla andra stunder du kan tänka dig..så det så:)

Blev en biltur efter levererad gooodie förut...en tom mörk landsväg o With or without you i högtalarna samt en svalkande kvällsbris som blåser i hårsvallet..ehm..nåväl i kepssvallet iaf...gjorde humöret något bättre iaf, huvet är fortfarande tungt men det beror mest på smällen från i lördags eller förmoidligen ännu mer på lite bakis kvarlevor....

Nu blir det att äta upp världens godaste scones o kakor sen krypa ner i en renbäddad säng...det är oxå kärlek..


 

Kommentarer
Postat av: lökis


You're getting my all moooooshy nu ju (:

2007-04-02 @ 22:49:12
URL: http://godisens.blogg.se
Postat av: Lökis

Kan ju inte lämna spår av dyslexi efter mig, rättelse; You're getting ME all moooooshy nu ju (:
neurotisk..? jag? Inte skulle väl jag.

2007-04-02 @ 22:55:23
URL: http://godisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0