Onsdag...så jävla mitt i veckan..

Efter att jag smort in händerna med ungefär 2 liter kylbalsam o högtryckstvättat bort fläsk o fettdoft resterna sitter jag här nu lite lätt mör i huvet...

Smart som jag var kom jag ju på igår kväll att jag i morse skulle ta en promenad innan jobbet...detta innebär uppstigning klockan halv sex..eller nåja det var då klockan ringde i alla fall..snoooozade bort en kvart..o en kvart till...o en kvart till..ja ni ser vart det här leder... Mén jag lyckades ju aldrig somna till helt eftersom snoozen drog igång hela tiden så därav skallmörheten...Kom upp som vanligt tio minuter innan jag ska vara på jobbet..eller som  vanligt ska jag inte påstå, som vanligt hade varit att jag gick upp när jag egentligen skulle varit där redan o sedan kom en dryg halvtimme för sent...jeeez...det är nog tur att chefen inte visar sitt tryne alltför ofta:P

Var minsann på gymet igår oxå tillsammans med min duracellkanin träningskamrat..herregud..måste investera i nya batterier om det ska fortsätta så här;) Men skönt var det o gott om motion blev det!

Något oroad över magsåret har jag dock blivit, kanske lite för gott leverne på sistone men allvarligt hur lätt är det att låta bli när alla andra ska så jag får skylla mig själv jag vet o snart är det sommar igen...dubbeljeeeez.....

This is the great big white signing off...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0